Om het leven gemakkelijker te maken heb ik een lijstje met veelgestelde vragen voor je klaargezet op deze helpdeskpagina.
Staat je vraag hier niet tussen? Zoek dan de vraag die het meest op jouw vraag lijkt. Kom je er echt niet uit?
Dan is het misschien tijd om terug te gaan naar school.

 

Help! Mijn [apparaat] doet het niet!

Probeer [apparaat] opnieuw op te starten. Helpt dit niet, dan heeft [apparaat] een hekel aan je en moet je een betere aanschaffen.

Jij weet veel van webshizzle, dan kan je me mooi even helpen met [whatever].

Helaas is [whatever] het enige onderdeel van webshizzle dat ik niet beheers. Ik zal mijn best gaan doen om [whatever] te leren zodat ik je de volgende keer heel hard recht in je gezicht kan uitlachen en je kan mededelen dat de zon voor niets op gaat.

Waarom komen mijn [mails/smsjes/appjes/berichten] niet aan?

Je bent vast een ontzettende lieverd, maar niemand wil je gemekker horen. Daarom ben je geblockt. Probeer eens niet zo’n zak hooi te zijn. Mensen deblokkeren je hopelijk dan vanzelf.

Wat moeten we eten vanavond?

Elk gerecht is goed zolang er maar voldoende vlees in zit. Een gerecht zonder vlees is geen gerecht.

Is deze site glutenvrij?

Nee. Daarnaast kan deze site sporen bevatten van noten, tarweproducten en flinke ladingen koffiepoeder.

Ik wil een `manbun`.

Krijg een klaplong.

Ik heb een heel belangrijk e-mailtje gekregen en wil dit graag naar je doorsturen.

Prima, belangrijke e-mail mag naar eenheelbelangrijke-mailadres@kanmeniksschelen.nl.

Mag ik een handtekening?

Wees specifiek. Van wie wil je een handtekening.

Wanneer is het eerstvolgende optreden?

De eerstvolgende tour staat gepland voor juni 2013. Een compleet overzicht van tourdata en locaties vind je bij je dichtsbijzijnde VVV-Kantoor.

Wat is een VVV-Kantoor?

Een VVV-Kantoor is een soort offline Google. Maar dat had je zelf ook kunnen Googlen natuurlijk.